2014-01-16

Хуурах маркетинг


Анх И-мэйл маркетингаар лаг гоё Гарчигтай боловч Гарчигнаасаа тэс өөр агуулга бүхий сурталчилгаа явж эхэлснээс хойш уншигч, хэрэглэгчдийг тэс өөр үг, зургаар хууран өөрсдийн сурталчилгаагаа ХҮЧЭЭР үзүүлдэг болоод удаж байна.
"Нараагаас... Сараагаасс...
Тоглолт үзэх үү хөө?
Нөгөө газрыг чинь олсооон..." гэж ирээд л танилаас маань мэдээлэл ирж байна гэж бодхоор Гарчигтай И-мэйлүүдийг нээж үзээгүй, түүнд хууртаагүй хүн бараг байхгүй биз...
За үүнийг Маркетинг ч гэх үү? дээ... Хууран мэхлэлт л юм даа...

Ер нь энэ сурталчилгаа хир үр дүнтэй болдог бол?
Тэс өөр үгэнд хууртаад сурталчилгаруу дарж орлоо гэж бодъё. Ороод агуулгыг нь хараад хэрэглэгч хууртсанаа мэднэ. 
Хууртагдсан хүнд ямар анхны сэтгэгдэл үүсэх вэ?  
- СӨРӨГ
Хичнээн сурталчилгааг уран гоё агуулгаас тэс өөр үгэнд хууртан дарж үзсэн ч гэсэн СӨРӨГ сэтгэгдлээр тус мэдээллийг анх хүлээж авсан хүн хэрхэн хандах вэ?
- Хэрэгтэй мэдээлэл байгаад холбогдлоо гэж бодход өөрөө ч анзаарахгүйгээр анхны сэтгэгдэл нь сөрөгөөр үүсчихсэн, харамсалтай нь энэ анхын сэтгэгдэл тус харилцаа холбоог дагасаар, түүнд нөлөөлсөөр байх болно. Лав л ийм хуурмаг маркетингийн эцсийн үр дүн нь ЭЕРЭГ гарахгүй л болвуу?
Ганц удаа бүтээгдхүүн худалдаад л өнгөрөх, өөрөөр хэлбэл богино хугацааны, нэг удаагийн дамын наймаа зэрэгт ашиглавал зорилгоо гүйцэлдүүлж чадаж магадгүй л дээ. Гэхдээ Байгууллагад, урт хугацаанд оршин тогтнох бизнест энэ арга яагаад ч зохихгүй.
Маркетер энэ аргыг хэрэглээд сурталчилгаагаа асар олон хүнд амжилттай хүргэж чадсан гэсэн тайлан бичиж чадхаар тоо баримт гаргаж авч чадах боловч энэ нь Байгууллагын нэр хүндэд СӨРӨГ-өөр нөлөөлөх бүдүүлэг алдаа болно.
Тэр тусмаа байгууллагууд маш соёлтой байдлаар нийгэм дэхь нэр хүндээ бүрдүүлхээр хичээдэг болсон өнөө үед...

Би лав яг ийм сурталчилгааны аргыг үзэн яддаг,
Даанч манайхан энэ тэнэг зүйлээ хийсээр л... 
Нэгийгээ хуурсаар... 
Сөрөг сэтгэгдэл, Бухимдал үүсгэсээр л...

1 сэтгэгдэл:

Майрамд said...

Санал нэг байна.

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.