2011-11-17

Б.Ичинхорлоо - “Чамдаа”

Тэртээх хаврын өдрүүдийнх шиг хөтлөлцөөпд нэг алхмаар
Тийм яруухан мөч хүлгийн төвөргөөн шиг нижигнэн
Уйтай сэтгэлийн минь аниргүйг сэрээн уулга алдан айсуй
Үгүй дээ хайрт минь би мартаж чаддаггүй
Үнэндээ чи ч бас мартагдхыг хүсдэггүй
Харцны чинь гэгэээнд шүлэг тэрлэж явхад
Хаврын шувуудын дуун эцээд болдоггүй ээ
Заяа заяагаа дагасан тавилан гэж байхаас
Зайгүй дотнохон сэтгэлд хагацал гэж байдаггүй
Мянган хунгийн жигүүрийн салхинд сэмрэх
Мяндсан үүл шиг хэврэгхэн сэтгэл надад байдаггүй
Орь залуу нас хийгээд гуниг уйтгарын тухай
Одоо би шүлэглэхээ больсоон
Өтгөн мөчирт зугаацаж ханаад гургалдай нисэж одох мэт
Өнгөрч холдсон дурсамжаасаа аажуухан залхах болсон
Чиний тухай мөрөөдөж ханасаан амраг минь
Цээжиндэх нууцаа задлахыг чинь харин хүлээхгүй
Аянч хун нуурын толионд буух адил
Алжааж хүлээсэн цаг мөчүүд миний мэдэлд ирлээ
Мянган жил өнгөрөвч шинэхэн байх үгийг
Магад одоо л хэлье ЧАМД БИ ХАЙРТАЙ !



3 сэтгэгдэл:

bayasal (зочин)

nadad nuhur maani ene shulgiig ilgeej bsn ym dotno sanagdlaa, bi tuundee xairtai

2010 оны 10-р сарын 12

Бодолхон

ямар танил юм бэ?

2010 оны 10-р сарын 13

.:philom8rf:.

гоё шүлэг шүү

2010 оны 10-р сарын 15

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.