2011-10-20

Миний хоёр эрдэнэ


Даархад минь сэтгэл нь жиндэх юм
Өвдхөд минь дагаад зовох юм
Бүлээцхэд минь одоо л тайвширах юм
Эдгэрэхэд минь дагаад хөөрөх юм
           Миний ээж хүүгийнхээ бодол дотор минь үргэлж залуухан
           Миний ээж хүүгийнхээ хайран дотор хайрлагдана
Ухаанд минь үг нь сургаал юм
уруудхад минь харц эь зэмлэл юм
Давхад минь уухай нь омогшил юм
Баярлахад минь дуугай л үнэрлэх юм
           Миний аав хүүгийнхээ цээжин дотор минь сүмбэр уулс юм
           Миний ээж хүүгийнхээ хүндлэл дотор минь хайрлагдана
Алтан нарны гэрлийг
Алганыхаа хонхорт тоссон
Амьдралын мөнхийн рашаан гэж
Амсуулж өсгөсөн ээж минь та
Мөнгөн сартай үдшээр
Айдас үргээсэн аавын нөмөр
Амьдралын зөөлөн хатууг
Үлгэр болгон хэлж өсгөсөн Аав минь та

Нөмөрт нь суухад амгалан юм
Дэргэдээс нь би холыг зорих юм
Зүүдлэхэд минь зөнгөөрөө мэдрэх юм
Амьдралд минь сүүгээ өргөн ерөөх юм
         Миний аав хүүгийнхээ хүн байхын эрдэнэ юм
         Миний ээж хүүгийнхээ хайр байхын эхлэл юм
Хүн байхын эрдэнэ юм

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.