2011-10-06

Б.Лхагвасүрэн - Ижийтэйгээ байхад /1998 оны Болор цомын тэргүүн шүлэг/

Хагарсан чулуу дахиад хэзээ ч эвлэдэггүй шиг
Yнэнээ хэль
ө!
Нулимсаараа зуурч хэль
ө!
Хагацахын цагт
үхэл давж уулздаггүй шиг
Yнэнээ хэль
ө!
Амьсгалаа эангидаж хэль
ө!
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Орилсоор ижийдээ очин нулимсаа арчуулахад
Одод б
үгдээрээ миний нүдэн дотор л түгдэг байсан...
Ижий минь инээгээд над руу ирэхэд
Энэхэн дэлхийн наран над дээр л асгардаг байсан...
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Араг
үүрсэн ижийнхээ ар өвөрт гүйхэд
Аараг толгодын элс алтаар нурдаг байсан
Б
өртөн бөртөн зэрэглээ хормойтой минь орооцолдож
Б
үжин бор хөлийн минь сайрыг долоодог байсан
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Судас нь лугшиж халуу д
үүгсэн
Бурхны
өвөр дээр тоглодог байсан
С
үнс зайлам харанхуйн дунд
С
үү нөмөрч унтдаг байсан
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...
Уул уулын орой уулздагг
үй шиг
үнэнээ хэльө!
Эсээ шатааж хэль
ө!
Урсгал усан эргэж урсдагг
үй шиг
үнэнээ хэльө!
Цусаа буцалгаж хэль
ө!
Ижийгээ амирласнаас хойш би гуйлгачин болсон
Гэхдээ...
Энэ хорвоогоос
үхлээс бусдыг тоож гуйхгүй гуйлгачин болсон
Ижийтэйгээ байхад би баян байсан...

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.