2012-03-17

Сэтгэлийн гуйлга

Сэтгэлийн гуйлга

Зүрх минь зөөлөн дуулна

зүүдэндээ айхдаа аавдаа эрхлэнэ

Од мичид сар жил чи надад шивнээд

Сэмхэн зарлиг дуулгах гээд байна уу?

Дахилт:

Аав минь аянд битгий яваач

Үнэндээ ганцхан үр нь аавдаа хорогддог юмаа

Бурхан минь!

Надад шагнах жаргалаа хасаад

Намайг ганцхан аавтай минь үлдээ!

Нас минь амьдрал дуулна

Надаас урт наслахгүй ааваасаа айна

Од, сар Он, жил аавыг минь дуудаад

Намайг уйлуулж та минь явахвий дээ

Дахилт:

Аав минь аянд битгий яваач

Үнэндээ ганцхан үр нь аавдаа хорогддог юмаа

Бурхан минь!

Надад шагнах жаргалаа хасаад

Намайг ганцхан аавтай минь үлдээ!

Зүрх минь совинг дуулна

Зүүдэндээ айхдаа аавдаа эрхлэнэ

Од, мичид Сар, жил чи надад шивнээд

Сэмхэн зарлиг дуулгах гээд байна уу

Дахилт:

Аав минь аянд битгий яваач

Үнэндээ ганцхан үр нь аавдаа хорогддог юмаа

Бурхан минь!

Надад шагнах жаргалаа хасаад

Намайг ганцхан аавтай минь үлдээ!

Бурхан минь!

Надад шагнах жаргалаа хасаад

Намайг ганцхан аавтай минь үлдээ!

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.