2011-10-04

Өнөөдөрийн тухай

Өнөөдөр миний амьдралын хамгийн чухал өдөр
Амжилт ялалт, зүтгэл ялагдлаар дүүрэн өчигдөр
Нэгэнт өнгөрч одсон
Өнгөрсөн үе бол өнгөрсөн үе
Нэгэнт болоод өнгөрсөн
Нэгээс илүү олдохгүй
Эргэж ирэхгүй ард хоцорсон цаг хугацаа
Буцаж очоод өөрчилж болохгүй хугацаа
Гэвч би өнгөрсөнөөс суралцаж өнөөдрөө дээшлүүлнэ
Өнөөдөр, энэ л цаг мөч
Надад хайрласан Бурханы бэлэг
Надад байгаа бүхий л зүйл

Баяр хөөр ба уйтгар гуниг, ялалт ба шаналлаар дүүрэн
Ирээдүй надад одоо байхгүй
Ирээ ч үгүй ирээдүйн төлөө би
Энэ мөчид огтхон ч сана зовохгүй
Бурхан надад өнөөдрийг өгсөн
Надад байгаа бүхэн энэ болохоор чадлаа би дайчилна

Өнөөдөр, өөрийн бүх авьяас чадвар, зан чанараа
Гэр бүл, найз нөхөд, зочид гийчиддээ үзүүлнэ
Өнөөдөр хийх ёстой хамгийн чухал зүйлсээ олж
Эцсийг нь хүртэл чармайн хийнэ
Өнөөдөр тэгж өнгөрөхөд
Хийж бүтээсэнээ бүтээсэн бахдан харах болно
Тэр үед, чухам тэр үед, өнөөдрөөс гэрэлт ирээдүйг мөрөөдөж
Бурханы хамт би ирээдүйгээ төлөвлөнө
Тэгээд амар тайван, сэтгэл ханамжыг мэдэрч унтаж амарна
Дэйл Видеринтон

1 сэтгэгдэл:

null
njn (зочин)
uneheer goe ymaa mash ih taalagdlaa

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.