2013-09-18

Г. Аюурзана - ″Цаг хугацаа амсхийх зуур″

Цаг хугацаа амсхийх зуур би гүнзгий амьсгалаад
Цаашаа явж эхлэхэд нь санаа алддаг.
Цаг хугацаа амсхийх зуур би ухаангүй дурлаад
Цаашаа явж эхлэхэд нь тэнгэрээс буудаг.
Цаг хугацаа амсхийх зуур би шүлэг бичээд
Цаашаа явж эхлэхэд нь үзгээ тавьдаг.
Цаг хугацаа амсхийх зуур би нүдээ нээгээд
Цаашаа явж эхлэхэд нь үхлийг хардаг.

7 сэтгэгдэл:

null
nabaa (зочин)
ямар гоё шүлэг вэ
ЦЭНХЭР ШУВУУ
хамгийн дуртай нь..
Согтуу цас
Гоё.....
С.Гантулга
Цаг хугацаа амсхийх зуур би ухаангүй дурлаад Цаашаа явж эхлэхэд нь тэнгэрээс буудаг.
Сүйжин - Говийн ганц айлд
ахиад тааралдах хойнодоо
азука (зочин)
үнэхээр гоё...
Урсогүухидду
Аюурзанын өгүүллэгүүдээс метаромануудаас нь уншиж байсан боловч шүлэгүүдээс нь ганцыг ч уншиж байсангүй ээ. Анхных нь энэ боллоо. Зүгээр шүү нэг иймэрхүү юм байх болов уу л гэж бодож байлаа. Яг.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.