2011-07-01

Л.Хасар: Намайг тоогоогүй эх орон

Тохойн чинээ би
Ирлээ гэж чарлахад
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Эх орондоо уйлж хайртай болсон
Энд тэнд гишгэлж
Өвдгөө шалбалахад минь
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Нулимсаа дотогш залгиж
Эх орондоо инээж хайртай болсон


Эмээлт морин дээрээс унахад минь
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Товгор мөнгөн дөрөөг дахин дөрөөлж
Эх орондоо би дүүлж хайртай болсон
Атаа хорсол сүүдрээс минь том болж
Аргаа барж явахад минь
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Энэ юу ч биш
Эхийн сүү байхад гэж чивчирч
Эх орондоо би дуулж хайртай болсон
Халуун амьдралын тохуутай нугачаанд
Хагацаж учирч явахад минь
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Толгой бөхийхийн тулд
Заяагаагүйг ухаарч
Эх орондоо би хайртай болсон
Уруулыг нь салхи л үнссэн охинд
Ухаан элийрэн дурлаж явахад минь
Эх орон минь намайг тоогоогүй
Тоохгүй байх тусам нь би
Модны мөчир хүртэл
Хайрлахын амьсгаанд ургадгийг анзаарч
Монголдоо би үхэн хатан хайртай болсон
Ижил олон үр нь
Цагийг залгаж төрдөг юм чинь
Эх орон минь намайг тоохгүй байхад яадгийм
Ийм эх орон бидэнд дахиад заяахгүй юм чинь
Хайртай байхгүй яахийм
Энэ бие минь
Олон олны нэг тоо
Орчлон их дайдад
Ганц тоо

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.