2014-03-05

Албан захидал буюу И-мэйл бичихдээ анхаарах зүйлс

И-мэйл бичихдээ анхаарах зүйлс
И-мэйл нь бичиж болох текстийн хэмжээ, санаагаа зөв илэрхийлэх боломж, мэдээлэлээ олон хүнд, хурдан шуурхай хүргэх боломж гэх мэт бусад харилцааны хэрэгслүүдэд тэр бүр байдаггүй олон давуу талтай. Иймээс өнөө үед албан харилцаанд И-мэйл харилцааг чухалчлах болжээ. И-мэйлийг ажил хэрэгтээ оновчтой ашиглаж сурах нь байгууллагын ажилтны чухал чадвар юм. Мөн таны илгээсэн и-мэйлийнх агуулга, бичсэн арга барил, найруулга, үг үсгийн алдаа, санаагаа тодорхой, үнэн зөв илэрхийлсэн байдал зэргээс ажил хэргийн харилцагч тань таныг ямар түвшний боловсролтой, тухайн ажил хэргийн харилцаандаа хэр их ач холбогдол өгч байгаа талаар тодорхой дүгнэлт хийдэг бөгөөд энэ нь тухайн ажил хэргийн цаашдын харилцаанд эерэг болон сөргөөр нөлөөлөх тал бий.
Ингээд ажил хэргийн и-мэйл бичих талаар танд тус болох хэдэн зөвлөгөөг хүргэе. 

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.