2011-03-15

Ахын сэтгэл



Дуучин: Батболд
Дэлгэж барьсан хадаг шиг
Дээдлэн хайрлах нутгийн уулаа
Дэндүү их хайраар өсгөсөн
Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь ээ
Дахилт:
Дэндүү их хайраар өсгөсөн
Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь дээ
Санаж хүлээсэн сэтгэл шиг
Сүслэн залбирдаг нутгийн уулаа
Сайханаас сайхан амьдралд минь сургасан
Сэтгэлд ганцхан миний түшиг ах минь дээ
Дахилт:
Сайханаас сайхан амьдралд минь сургасан
Сэтгэлд ганцхан миний түшиг ах минь дээ
Аавын гэрийн хоймор шиг
Алсаас бараатай шүтээн уулаа
Алдаа оноог наддаа таниулсан
Амьдралд хатуужсан миний түшиг ах минь дээ
Дахилт:
Алдаа оноог наддаа таниулсан
Амьдралд хатуужсан миний түшиг ах минь дээ
Дэндүү их хайраар өсгөсөн
Дэлхийд ховорхон миний ханагар ах минь дээ
Дэлхийд ховорхон миний түшиг ах минь дээ

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.