2011-09-16

Д.Цоодол - Миний муусайн найз нар /1993 оны Болор цомын тэргүүн шүлэг/

Толгойтой болгон мөнгөнд үхэж
Торготой нэг нь
Хоргой з
үүдлэх орчлонд
Ш
үлгээр өвчилж
Ардын дуунд уярч
Ш
үдэнз шиг асч
Зул шиг унтарч явдаг аа
Миний муусайн найз нар
Цанхаалж
«Оны тэрг
үүн бүсгүй»-д сэвж
Цаадах нь тоохг
үй бол бүр сайхан бичиж
Цагийн лантуун дор
Цавтаж явсан ч
Царцанги амьдралын гавал дээр
Цахиур болон хагарч
Цалгисан хувь заяа
Миний муусайн найз нар!
Тоонотой гэр нь тэнд
Ундуй сундуй хэвтлээ чиг
Тоотой насаа олны т
өлөө
Задгай м
өнгө шиг үрж
Цэрэг Шандорын унасан
Тулалдааны талбараас
Цэцэн Ли бай сар тэвэрч уйлсан
М
өрний урсгал дундаас
Нацагдоржийн тарчилсан
Шоронгийн зэв
үүн өрөө
Нанчидаа Чойномын х
өнтөрсөн
Дарсны ширээний дэргэдээс
Найрагчид
Найз нар минь
үгээ хэлж
Нар х
үн хоёрыг өмөөрч
Нажид худал хоёрыг
Навтаргын цаас шиг базаж хаядаг аа
Гашуун юмны донтой гэж атлаа
Гар дороос нь
Гайхамшигт бадаг т
өрөх л болно
Галзуу соггуу т
үшмэдүүд хэлэг!
Гагцх
үү
Миний муусайн найз нар л
Газар дэлхийн хамаг халууныг
Ганцхан би
өдээ авч дагжих болно
Сумнаас дор
үгээ тэднээс онил!
Судсандаа нартай юм чинь дээ бид
Шатсаар л дуусна!
Шоргоолж шиг бужигнах энэ орчлон
Шорон гяндан, хуримын цагаан
өргөөтэй
Шоовдорловч гунихг
үй хэдэн найрагчтай
Будда
Христо
Аллах
Бууж ирээд та нартай уулзталаа хол оо
Бурхнаас дор гэж биднийг битгий гол оо!
Будаг,
үнэн хоёрыг ялгуулъя гэвэл
Бусад нь нэмэрг
үй ээ
Наад хэдэн «навсгар»-ыгаа хайрла!
Миний муусайн найз нарыг хайрла!

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment

Хамгийн их уншигдсан 10 нийтлэл...

"Умшихуй дор..." блог. Powered by Blogger.